Europos NT prekės ženklų reitinge – „Newsec“ pirmoje vietoje Baltijos regione

Didžiausiame Europos nekilnojamojo turto prekės ženklų rinkos tyrime Baltijos šalių kontekste pirmąją vietą tarpininkavimo srityje užėmė tarptautinė nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovė „Newsec“. Nekilnojamojo turto prekės ženklų instituto skelbiamame reitinge „Newsec“ prekės ženklas surinko 91,00 prekės ženklo vertės balo iš 100 galimų ir aplenkė regione veikiančius tarptautines NT paslaugas teikiančias įmones „Colliers“ (89,62 balo) bei „Catella“ (88,71 balo).

To pačio reitingo kategorijoje „Integruotas NT valdymas“ (angl. Integrated Real Estate Managers) „Newsec“ užėmė antrą vietą, surinkus 90,57 balo. Pirmą vietą šioje kategorijoje užėmė „Colliers” su 91,34 balo.

Reitingo sudarytojai nurodo, kad „Newsec“ yra lyderiaujanti NT konsultacijų įmonė Baltijos regione, kuriai pirmąją vietą užtikrino didžiausias surinktų balų skaičius „unikalumo“ (angl. uniqueness), „tarpininkavimo kompetencija investiciniuose sandoriuose“ (angl. investment advisory competence) ir „asmeninės patirties“ (angl. personal experience) kategorijose.

„Lyderio pozicija didžiausiame Europos NT prekės ženklų reitinge ne tik patvirtina „Newsec“ vardo žinomumą NT rinkoje – tinkamą ir kryptingą įmonės komunikaciją, bet ir aukštą teikiamų paslaugų kokybę. Ekspertų įvertintas prekės ženklas yra lyg garantija klientui, kad realizuosime jo poreikius – įsiklausysime į individualius norus, siekdami sukurti aukščiausią pridėtinę vertę. Tai padeda auginti klientų lojalumą bei pasitikėjimą „Newsec“ prekės ženklu“, – sako „Newsec“ generalinis direktorius Ugnius Meidus.

Iš viso tyrimo metu buvo apklausta daugiau nei 91 tūkst. verslo ekspertų, kurie įvertino daugiau nei 1600 NT prekės ženklų.

Berlyne ir Vienoje įsikūręs institutas kasmet vertina Europos NT rinkos prekės ženklų vertę, apklausdamas kiekvienos šalies architektus, turto valdytojus, brokerius, bankus, konsultantus, investuotojus, advokatus ir kitų susijusių verslų atstovus. Jų prašoma skirtingais kriterijais įvertinti NT srities prekės ženklus pagal jų kuriamą vertę.

Tyrimas apima visos Europos nekilnojamojo turto ir susijusios pramonės prekės ženklus, kurie atskirai vertinami pagal verslo sritį ir klasifikaciją rinkoje. Tyrimo autoriai suskirstė reitingo objektus į dešimt skirtingų geografinių grupių. Tyrimo santrauka publikuojama internete, o išsami, beveik 250 puslapių ataskaita kartu su specialistų komentarais išleidžiama atskiru žurnalu.

Gaukite naujienas pirmieji

Pateikdamas savo el. pašto adresą ir spausdamas „Prenumeruoti” sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi rinkodaros tikslais. Naujienlaiškio galite bet kada atsisakyti paspaudę naujienlaiškio pabaigoje esančią nuorodą.
Susisiekite su mumis
X
Žinutė išsiųsta. Netrukus su Jumis susisieksime.